Запитване

Намерете ни

Чат с нас

Inquiry

Find us

Chat with us

Продължете към съдържанието

#2 DELTA PLANET MALL – КАК СЕ СЪЗДАВА ВЪЗДЕЙСТВАЩА АУТДОР КАМПАНИЯ?

Начало » #2 DELTA PLANET MALL – КАК СЕ СЪЗДАВА ВЪЗДЕЙСТВАЩА АУТДОР КАМПАНИЯ?

Начало » #2 DELTA PLANET MALL – КАК СЕ СЪЗДАВА ВЪЗДЕЙСТВАЩА АУТДОР КАМПАНИЯ?

#2 DELTA PLANET MALL – КАК СЕ СЪЗДАВА ВЪЗДЕЙСТВАЩА АУТДОР КАМПАНИЯ?

Delta Planet Mall е името на най-новия търговски център в град Варна, за чието откриване бе реализирана мащабна аутдор кампания. Като част от рекламната стратегия, акцентът беше поставен върху разнообразните похвати на външната реклама чрез отпечатани билборди, мегаборди, брандирани автомобили, автобуси и събитийни кампании.

 

Външната кампания, преминала под слогана „Всичко се променя“, беше отпечатана за билбордни конструкции, мегаборди с размери 8 х 4 м и дори в по-големи рекламни формати – калкани.

 

За да бъде ефективна всяка аутдор кампания, едно от най-важните условия, които трябва да бъде изпълнено, е кампанията да бъде с ярки, контрастни цветове, които да я диференцират от останалите. Наситеният печат, в комбинация с емоционално-експресивните визии и отличаващото се мото превръщат външната реклама на Delta Planet Mall в оригинална и изразителна. За да се убедите и Вие във въздействието на рекламата, още веднъж Ви припомняме няколко от пъстрите визии.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *