Запитване

Намерете ни

Чат с нас

Inquiry

Find us

Chat with us

Продължете към съдържанието

Външна реклама

Начало » Външна реклама

Качествената външна реклама е една от най-старите и утвърдени форми на реклама в света.

Когато много хора си помислят за външна реклама, веднага ще си представят няколко неща. Емблематичните билбордове на Таймс Скуеър, огромните светещи реклами по небостъргачите, витрините на марковите магазини по западните градове, подвижните двуетажно брандирани автобуси. Всичко това е класически пример за външна реклама.

Възходът на онлайн рекламата накара много хора да възприемат външната реклама като по-малко привлекателна опция на днешния пазар. Понякога дори я намират за ненужна. Много фирми приемат, че други опции предлагат по-добра възвръщаемост на инвестициите, по-добър обхват и по-ефективни начини за реклама – но това просто не е вярно.

Външата реклама като индустрия продължава да расте, предлагайки нови и креативни начини за насочване към потребителите с визуално привлекателни и въздействащи послания. Възраждането на външната реклама се движи от технологиите – точно толкова, колкото и дигиталните реклами.

Какво всъщност представлява офлайн рекламата?

Когато много хора чуят за този вид реклама, първият пример, който им идва наум, са билбордовете. Докато билбордовете са чудесен пример за външна реклама, днес има много други форми – и списъкът продължава да расте.

Разбирането какво попада в схващането на външна реклама може да е трудно. В някои отношения е полезно да разберете категорията, като прегледате няколко от нещата, които НЕ се броят за външна реклама, като например:

  • Онлайн/дигитален маркетинг
  • Телевизионни реклами
  • Радио реклами
  • Имейл кампании и директни пощи

Всичко, което остава, е широка гама от рекламни способи, обикновено визуални по характер, които помагат на бизнеса да се свърже с общността, която иска да таргетира. Някои от най-популярните примери за външна реклама включват:

  • Билбордове;
  • Мегабордове;
  • Печат на банери и транспаранти;
  • Брандиране на витрини;
  • Печат на постери, плакати, информационни рамки;
  • Информационни табла;
  • Рекламни табели, светещи обемни букви;
  • Брандиране на спирки;
  • Брандиране на превозни средства – брандиране на коли, автобуси, микробуси, камиони;
  • Цифрови и видео екрани.

Тези типове реклами помагат да се свържете с потребителите на разнообразие от места. Търговски центрове, кина, хранителни магазини, фитнес центрове, спортни арени, летища и обществен транспорт. Те могат да бъдат всичко – от плакат до LED дисплеи, които да възпроизвеждат изображение по време на важно събитие.

Какви са предимствата на офлайн рекламата?

Ето пет основни предимства на външната реклама:

  1. Достъпна информираност за марката

Една от най-добрите причини да инвестирате във външна реклама е, че това е невероятно достъпен начин за достигане до широка аудитория и изграждане на информираност за марката.

Когато сравнявате цената на импресия (CPM) на външна реклама с онлайн кампании за разпознаване на марката, радио реклами или други видове разпознаване на марката, няма съмнение, че външната реклама е една от най-достъпните опции.

Чистото количество видимост, което получават външните реклами, ги прави страхотна възможност, ако искате да разгласите името си там срещу ниска инвестиция.

  1. Широк обхват на таргетиране

Що се отнася до размера на обхвата, няма съмнение, че външната реклама е най-добрият избор. Проучване на Nielsen показва, че почти 80% от хората ще забележат вашите външни реклами на седмична база.

Спадът на радиото и кабелната телевизия в много домакинства, заедно с широкото използване на рекламни блокери, означава, че почти всяка друга рекламна платформа ще пропусне определени демографски групи. Ако целта ви е да се свържете с обществеността на широка основа, тогава външната реклама винаги трябва да бъде сериозно съображение.

  1. Двигател на ангажираността

Друго предимство на външната реклама е, че тя е ключов двигател на ангажираността на потребителите, което означава, че работи добре в комбинация с цифрови кампании за стимулиране на реализация. Или иначе казано хората са по-склонни да кликнат върху онлайн реклама, ако преди това са били изложени на външна реклама от същия бизнес.

Външната реклама може също да се използва за насочване на хората към вашия уебсайт, конкретна целева страница или за използване на хаштаг в социалните медии.

Уверете се, че вашата външна рекламна кампания използва силата на ангажираността, за да подобри другите ви маркетингови усилия — вместо да работите изолирано.

  1. Въздействие на дизайна и графичното оформление

Имате ли бизнес с визуално привлекателни продукти или услуги? Искате ли да изпратите силно послание за вашия бизнес до клиентите си с видео или изображения?

Външната реклама работи добре за фирми, които искат да окажат въздействие върху своите потенциални клиенти със силен дизайн или визуализация. Красиво заснетите видеоклипове на вашите продукти или внимателното разказване на истории, което илюстрира вашето решение, могат да доведат до разлика в свързването с потребителите.

 

Ако знаете, че дизайнът ще бъде ключов начин да достигнете до вашата целева аудитория, тогава използването на външната реклама може да ви помогне да постигнете въздействие в голям мащаб.

  1. Целеви аудитории

Когато става въпрос за насочване към конкретна аудитория, всеки е склонен да мисли за дигиталното като най-доброто решение. Истината обаче е, че външната реклама може да предложи еднакво възнаграждаващи възможности за насочване към определена група хора – особено на местно ниво.

  1.  Продължава да става все по-иновативна

Външната реклама продължава да прави иновации, което я прави по-подходяща от всякога за рекламодателите. Работейки с дигитален маркетинг – не против него – осигурявате на бизнеса си реализирането на чудесна стратегия.

Ако само допреди десетки години най-разпространената форма на офлайн рекламата са били билбордовете, мегабордовете и печатането на плакати, това сега далеч не е така. Съществуват множество иновативни дисплеи, които могат да се създадат. Единственото ограничение в създаването на вашата външна реклама е във въображението. Днес и цветовете са детайлни, и формите силно изразени и все по-нестандартни. Това означава, че стига да имате изяснена концепция и идея за това какво искате да рекламирате на улицата и как да го направите, няма начин да не бъдете забелязани.

Иновативността дори стига до там, че се интегрират и LED дисплеите във външната реклама. Това са плоски дисплеи, които използват светодиодите като пиксели и могат да прожектират по атрактивен начин посланието, което искате да рекламирате.

Ако и вие смятате, че ползите на офлайн рекламата не са за подценяване, можете да се свържете с нас на sales@topprint.bg / burgas@topprint.bg.

Какво всъщност представлява офлайн рекламата?
Какви са предимствата на офлайн рекламата?

Въпроси и Отговори:

Защо външната реклама е ефективна?

Външната реклама е начин, по който всеки бизнес може да бъде заявен и възприеман по начина, по който бранд мениджмънта иска да бъда предствавен. Дали ще бъдат използвани рекламни билбордове, екстериорно или интериорно брандиране на обекти, начините, по които можете да декорирате бизнеса си са много и зависят от желанието на инвестиция и представяне. Винаги външната реклама носи възращаемост.